hati ini

Wednesday, September 16, 2009
Malam ni aku sangat sedih…

Sedih memang memeritkan..

Sedih memang menyakitkan..

Sedih memang mengelirukan..

Sedih memang megilukan..

Baru aku tahu ramai yang tak suka pada aku..

Baru aku tahu ramai yang benci pada aku..

Baru aku tahu ramai yang dengki dengan aku..

Baru aku tahu ramai yang meluat dengan aku..

Apa salah ku?

Apa khilaf ku?

Aku masih keliru mengapa mereka semua tidak suka kn aku.. segala yang aku lakukan hanyalah untuk mereka semua. Tak ada niat pun timbul untuk menunjuk-nunjuk.. tiada niat pun untuk merebut kuasa.. tiada niat pun unyuk mendapat pujian dari sape2..
Apa yang harus lakukan untuk mengelak semua ini? Ape? Ape? Ape?
Aku rasa betul jugak kata sahabat suksis ku itu.. lebih aku turun ke bawah,, biar yang lain pulak menguruskannnya… aku tak nak lagi berada dalam hinaan mulut orang yang tak pernah tahu bila kita menjadi pemimpin… apa yang kita buat mesti ada je komen yang tak betul ditimbulkan.. aku hairan sangat… ini lah dunia pemimpin ku yang mengerikan…..

MAAFKAN AKU SEKIRANYA AKU SILAP DAN SALAH….

Tak pelah FAIZ FEREEZ.. biarkan je.. yang penting selagi hati kita berkata betul akan benda itu..

GO AHEAD… FAIZ.

0 comments: